Reclama

vineri, 20 august 2010

Lorena Heletea , o fata de la noi , care area succes in Canada




O tanara din tara noastra a mers in Canada unde o ajuta pe altii sa aiba succes.
Iata cateva citate din pagina  ei :

Numele meu este Lorena Heletea şi sunt Consultant Independent si Licentiata in  LifeSuccess.

Website oficial aici :   

 
http://lorenaheletea.lifesuccessconsultants.com/Main/Home/     
           
Sunt atât de emoţionată de a fi capabil de a împărtăşi câteva informaţii fenomenale cu tine.
Fiind o atleta am  înţeleges cat de important este  puterea noastră fizică  , aşa că am dezvoltat o pasiune pentru a ajuta alte persoane sa valorifice puterea fizică care se află în ei.

În eforturile mele de a maximiza rezultatele  am descoperit " puterea minţii "  , atât de bine exprimată şi articulate de către mentorul meu Bob Proctor , care a dedicat 40 de ani din viata , acumuland  informaţii vitale .

Lecturi din blogul Helenei
http://bettersalesperformance.blogspot.com/2010/07/if-you-do-not-change-direction-you-may.html

Ce trebuie să fac pentru a schimba / modifica rezultatele mele?
Am ceea ce trebuie să fiu un câştigător ?
Ai o mulţime de idei mari dar niciodată nu ai primit niciun rezultat ....?

Inseamna ca ai  consolidat o  imaginea de sine proastă ...

Cheia de a fi un câştigător este de a îmbunătăţi imaginea de sine  .

Ca sa-ti schimi imaginea despre sine spre una mai buna
muta-te  din “Zona  Comfort”  in care esti  .

Asiguraţi- o decizie  : astăzi că ceea ce a fost , a fost si ce va fi , depinde de  tine .

Imaginea de sine este concepţia ta proprie la ce  fel de persoana esti. Ea determină ceea ce crezi ca se poate realiza.

Imaginea de sine a fost foarte probabil format inconştient,  din experienţele din trecut : succesele şi eşecurile , umilinţele şi reuşitele tale .

Această imagine   determina modul în care interpretezi  reacţia altor oameni  şi afecteaza în mod semnificativ succesul tau  în tot ceea ce  faci .
Succesul tău  nu va fi niciodată  mai mare decât imaginea pe care au altii despre tine.

Singura modalitate de a imbunatati rezultatele noastre in orice domeniu al vieţii este de a  învăţa despre sine , făcând auto-dezvoltare un obiceiuri de zi cu zi , a învăţa lucruri noi , investind în noi înşine ( timp şi bani) şi cel mai important : nu este vorba doar despre citirea şi de învăţare - ci şi să aplici noile informaţii ....


Bernard Shaw a spus odată: "Oamenii  întotdeauna dau vina pe împrejurări pentru ceea ce sunt ei. Eu nu cred în circumstanţe , (.....) dacă nu le găsesti   să-ti faci.



Care sunt circumstanţele pe care trebuie să creaţi astăzi pentru a vă ajuta să obţineţi Scopul ?

L.H
Cont Twitter http://twitter.com/LorenaHeletea
--------------------------------------------------------

Mult succes Lorena , sintem mindrii de tine .



Alte articole interesante gasiti aici   http://beyaas.blogspot.com « inapoi

Arhivă blog