Reclama

miercuri, 24 noiembrie 2010

Dolce & Gabbana s-a suparat pe Japonia

--------------------------------------



Dolce & Gabbana a anunţat că este dramatic recesiunea in operaţiunile sale din Japonia D & G linie, care are drept obiect de vanzare  pe piaţa moda pentru tineri.

Ei au acuzat Japonia in decizia lor de a opri  distribuţia  D & G line in moda  prêt-à-porter, accesorii din piele şi colecţii de încălţăminte .Ei spun ca în Japonia nu sunt destule locaţii disponibile pentru buticurile sale şi pe scară largă sunt disponibile  produse contrafăcute.
Decizia de a se regrupa în Japonia vine în urma deciziei marcii Versace si  French Connection ,care au parasit si ei Japonia .
In imaginile din articol vedeti moda 2011 ,  pt barbati

 



Acesta subliniază, faptul ca consumatorii japonezi sunt din ce în ce concentrati  pe liniile de îmbrăcăminte mid-range şi alte articole de moda.
Dolce & Gabbana a dat anuntul la scurt timp înainte de a afla ca  lanţului de magazine Uniqlo , extrem de popular in vanzarea de îmbrăcăminte casual, au magazin-pilot în Shinsaibashi districtul cu amănuntul din Osaka.




Şi în timp ce Dolce & Gabbana a fost în imposibilitatea de a asigura spaţii de tip boutique, pentru liniile lor, noul magazin Uniqlo, în al doilea oras al Japoniei , va stoc toata gama de produse şi au o suprafaţă totală de 2650 de metri patrati la dispozitie.
Acesta va fi al cincilea magazin-pilot Uniqlo  la nivel mondial, după pieţe de desfacere din New York, Londra, Paris si Shanghai.



Istoria marcii D&G in Japonia :
Colecţii Dolce & Gabbana si  D & G au fost lansate în Japonia în aprilie 1996 printr-un acord de distribuţie cu firma locala a grupului Misaki Shoji.
O nouă filială, Dolce & Gabbana Japonia  a fost înfiinţată în august 2001 şi, şase ani mai târziu, compania a preluat toate producţia şi distribuţia de D & G linii de prêt-à-porter, accesorii şi colecţii de pantofi.
În prezent, sunt 15 butiquori în Japonia.



"Având în vedere lipsa de locatii ideale în Japonia, atât în termeni de spaţiu (dimensiune) şi imaginea (de poziţionare a brandului), grupul a decis să întrerupă distribuirea D & G pret-a-porter, accesorii din piele si colectii de pantofi", au spus într-o declaraţie reprezentantii D&G.
"În plus, o evaluare atentă a pieţei japoneze a  ilustrat dificultatea atingerii scopului de a repozitiona brandul la cel mai inalt nivel pe piata ,  datorită disponibilităţii pe scară largă a produselor  contrafăcute .
Cu toate acestea, parfumuri al companiei, ochelari, ceasuri de mână şi colecţii de bijuterii va fi în continuare disponibile la Dolce & Gabbana in  magazine din Japonia.
Sursa: AFPrelaxnews

Arhivă blog