Reclama

miercuri, 11 august 2010

Sa mai si radem



Am aflat ca ai timp pentru viata personala !

 
De vanzare - ATM in casa ,pentru plata ratelor .

 
Salvarea ? Va rog sa luati sotul meu ! .Acum analizeaza toate deciziile gresite ,ce am luat impreuna, 

in timpul casniciei !

 
Spence ! Te rog sa fii sincer ! Cum arat ?

 


Bine ati venit , la grupul care incurajeaza pe barbati sa se insoare !   


 

“ E maica-ta , cu reprosuri..”


 

“Si acum ,va rog sa-mi spuneti , cum aratau ochii atacatorului !”


 


“Va rugam sa asteptati ,apelul va fii preluat .Pana atunci puteti sa ascultati intreaga
opera a lui Johann Sebastian Bach . “


 


“Si acum incepe procesul in care , din grill , toate valorile nutritionale se vor distruge .



 


“Scuze , am uitat unde am parcat “



 

“Uitati ! , tati se comporta ca o fata .”


 


“Cum poate sa pretinde sa fim disciplinati fiscal , unu care a cheltuit sute de milioane in
campania politica ? “


 
“Cupidon”




 
“Inteleg... , ati fost in armata “


 

“Am investit 401 (k) , adica tot ce am in pariu de fotbal “



 


Cumparatorii care au cumparat banana , au mai cumparat si ....”





 


Alte articole interesante gasiti aici   http://beyaas.blogspot.com « inapoi

Arhivă blog