Reclama

marți, 7 septembrie 2010

Ce sa ai in meniu , ca sa costa foarte mult ?

E greu de egalat plata la un singur meniu pentru 9 persoane ,a lui Abrahimovici.Este de47 000$(34 00 euro)

Sa vedem cum arata alimentele scumpe ,destinate exclusiv bogatilor.
Coniac HENNESSY ELLIPSE

Butelia este facut din cristal Baccarat  .Este un cristal la fel de renumit ca si cristalele Swarovski ,sint foarte scumpe.Marca Hennessi exista de 7 generatii ,original din Franta.Coniacul elibereaza  mai multe la gustare :dulce ,fructat.Costa 4600 euro.
VODKA U'LUVKA
Suna dragut numele ,este un brand select.A fost bautura preferata a regelui SIGISMUND al II -lea in Polonia,in secolul al XVII -lea.

7 dl costa 300 euro.
WHISKY MACALLAN57
Editie limitata si are deja 57 de ani,acum s-a scos la vanzare.Doar 400 de sticlute sint de vanzare si costa 44 000 euro / bucata.

Sampania MUMM F 1
Editie limitata .Este disponibila in varianta carbonizata si plata.In denumire are scris "F1" fiindca este o sampanie folosit la Formula 1 .Se poate cumpara doar in Itali si costa 5200 euro.

Lichior CHAMBORD by DONALD EDGE
A castigat titlul de "cea mai scumpa sticla spirtoasa din lume".Titlul a primit de la Guiness Record .Costa aproximativ 1,5 milioane de euro.Sticla este decorat cu aur de 18 carate ,diamante si perle .Deci nu va mirati ca exista un bar in LONDRA unde se serveste acest lichior.....in conditii de maxima securitate.In acest bar se serveste micul dejun denumit "Micul dejun cu diamante."

Micul dejun consta in :
-croisant decorat manual cu aur comestibil si diamante
-marmelada LeDuc
-cafea Kopi Luwak
-lichiorul Chambord.
Costa 25 000 de euro.
TURTA DELICIOSA CU CIOCOLATA SI DIAMANT
Turta contine ciocolata ,pe suprafata ei este o bucata de mure in care este un diamant extrapur.Diamantul nu este comestibil.
Este o metoda de marketing a firmei de MERVIS care comercializeaza diamante.Costa 13 000 de euro

Cafea KOPI LUWAK
Am amintit in meniul "Micul dejun cu diamant " este inclus o ceasca din aceasta cafe.1 kg costa 750 euro.Se zice ca are gust extraordinar de bun.Asa se zice ,iar eu din partea mea zic ca nu l-as gusta ,chiar daca ar fii in fata mea.

Se zice ca are gust caramelizat ,de ciocolata si nu se poate compara cu nici o aroma de cafea.Si totusi eu zic ca ,merci eu raman la cafeluta mea de zi cu zi.E foarte bun.
Deci ...,un pic este ceva naspa legat de aceasta cafea.
Cafeaua se recolteaza in Indonesia.Dar nu de pe copaci.In padurile de cafea indoneze traieste o felina numit LUWAK.Ii place boabele de cafea.mananca boabele ,stomacul ei digera doar coaje boabelor ,dupa care boabele de cafea fara coaja se regasesc in excrementele pisicii.
Hrr..hrr ... excrementele se recolteaza ...,si se vinde ca si cafea lux.

Impart cu voi parerea mea.Bogatii au caracteristic comun :se cred mai destepti decat cei saraci.Ei,si pe ei se pot pacali.Eu zic ca este bataie de joc cafeaua.
In magazin:
Ser pentru intinerirea decolteului

Arhivă blog