Reclama

sâmbătă, 22 mai 2010

Branduri de lux ,noi ,create recent

Hotel Group Jumeirah este de a lansa un stil de viata "contemporan" ,zic ei.
Brandul va fii lansat la nivel global în cursul acestui an,a anuntat compania in 28 aprilie. Noul brand, care urmează să fie numit Venu Hoteluri, va fi lansat la sfarsitul anului 
2010, Jumeirah spunând că este în "stadiu avansat de negocieri" cu dezvoltatorii
despre proprietăţile din Orientul Mijlociu, Africa de Nord, Europa şi Asia-Pacific.
Venu hoteluri vor fi hoteluri de cinci stele cu radacini locale puternice, spune Jumeirah,
concepute  "pentru cei care caută o imersiune sofisticata în destinaţie."

Jumeirah detine in prezent 11 hoteluri de top-end, de catering, atât pentru
călătorii de afaceri cat şi de agrement, inclusiv Burj Al Arab, un hotel
categoria  "sapte stele."
Grupul spune că ratele de ocupare sunt  de 92 la sută din proprietăţile sale in
  Beachside Dubai , în ciuda turbulenţelor financiare şi recesiunii globale econonomic.
Venu Hotel  are ca scop de a avea 30 de hoteluri în toată lumea, până în 2013,
cu zece de aşteptat pentru a deschide, în următoarele 18 luni, inclusiv proprietăţi
în Abu Dhabi, la Frankfurt şi Shanghai.
Este un pas natural pentru creşterea rapidă a lanţurilor ca Jumeirah, care au
nevoie să-şi diversifice portofoliile lor ,pentru a atrage clienţii top-end de lux.

Astfel de istitutii ,adesea numite "buticuri de marcă",  combina caracterul
de agrement şi de proiectare. Lantul de brand ofera avantajele consumatorilor,
cum ar fi puncte de loialitate şi   serviciu de nivel .


American Express a intrat pe piata de turism privat cu vânzare pe un nou
site web care vizează călătorii de lux. Noul Vacationist.com este un site de invitaţie numai de featuring-vânzări privat
şi  exclusiv numai pentru membri.
Site-ul lansat pe 26 aprilie  este un parteneriat între revista Travel + Leisure si
American Express . Un  site de hoteluri de lux.

Primele vânzări cuprind "un amestec de destinaţii exotice şi urbane",
inclusiv  statiune pe Turtle Island din Fiji, hotel de top-end,
Surrey în New York City, şi hotel de tip boutique Hotel James în Chicago.
American Express spune că site-ul va oferi intre 25 - 40 la sută off tarife
pentru camere pentru perioade limitata de timp.
Invitaţiile la Vacationist vor fi limitate iniţial. Clienţii vor fii de la Travel + Leisure de lux.
American Express ar putea dovedi un impuls major pentru vânzări "private" pe piaţă, care este în prezent în plină expansiune.
 American Express detine o retea globala de agenţii de voiaj şi deţine o cotă considerabilă din piaţa de călătorie .


Lufthansa se asociaza cu  British Airways si Air France în modernizarea
 cabinelor de prima clasa, înainte de Cupa Mondială din luna mai, conform Bloomberg. Noul pachet de prima clasa va debuta în luna mai,prin  zbor
la Johannesburg, care va transporta Echipa Mondiala Germana .
Noile meniuri de clasa întâi şi clasa business vor fi concepute
de către Michelin Holger Stromberg , bucătar-şef la echipa naţională de fotbal a Germaniei.

Cabinele noi Lufthansa vor fi "contemporane, mai degrabă,
decât colorate sau futuristice.Vor avea interioare private şi jet de autoturisme de lux."
Interiorul este raportat la  high-gloss furnir din lemn şi din piele maro si bej.
Lufthansa a confirmat, unele  opţiuni de meniu , noi de la Stromberg.
Aperitivele includ  salata de sparanghel verde şi alb sau piept de prepeliţe
şi chutney de mango peperonata.
Principalele cursuri includ şa de carne de mânzat cu cacao,
rubarbă, compot de şalotă şi gnochi de cartofi sau o 'coq au vin' de pui de primăvară,
ceapă perla, piure de patrunjel si orez Venus si un fel de mancare clasic sparanghel.

Pasagerii Business Class  pot alege intre
carne de vită Rulada Gasthaus Stromberg stil umplut cu legume 'în jus',
ceapa marinata în vin roşu şi must de cartofi,
salau cu tocană caramelizata,
linte morun şi galettes mei
 ravioli umplute cu cremă de conopidă şi parmezan,
nuci de cajou, nuci de macadamia şi branza Pecorino Pesto şi usturoi caramelizat.
În ciuda mai multor companii aeriene care optează pentru a reduce
ofertele lor de primă clasă, ca urmare a crizei financiare, unele par
să fi optat pentru a inova, pentru a supravieţui.
Lufthansa, British Airways urmează în luna februarie,
a adăugat dulapuri cu caracter personal şi
jaluzele electrice personale la cabina de prima clasa,
precum şi un vestiar pentru pasageri pentru a fi gata de culcare.
Goi and a stone fireplace beckon.

Beautiful Yaasmin www.beyaas.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza articolul

Arhivă blog