Tweet --------------------------------------
Deci va fii hotelul cel mai inalt si nu cladirea cea mai inalta .
Hotelul Ritz-Carlton din Hong Kong va deveni cel mai inalt hotel din lume in martie 2011.
Situat in cladire impunatoare numit Centrul de Comert International (CPI), o clădire care, atunci când va fi finalizată va fii cea mai înaltă clădire din China (492 metri), Ritz-Carlton Hong Kong va ocupa doar etajul 102 pana la etajul 118. Vederea din balcoane va fii la portul din Victoria şi insula Hong Kong vor fii absolut spectaculoase.
Hotelul Ritz-Carlton din Hong Kong va avea 312 camere, care vor oferii vederi superbe la oraş.
Oferta de servicii a hotelului este completat cu mai multe restaurante, chinezesc, italiană şi olandeză, cameră de ceai, un bar minunat pe acoperiş (trebuie să vezi pe timp de noapte), unde puteţi gusta cele mai bune tapas din Asia şi cele mai bune cocktail-uri, precum şi camere private pentru festivităţi intimă.
Dacă sunteţi în căutarea pentru relaxare este disponibil un spectaculos SPA numit ESPA care va ocupa 860 m2. De asemenea, are propria sa cameră de fitness si piscina interioara la etajul 118.
Mai multe informaţii: The Ritz-Carlton din Hong Kong
sâmbătă, 20 noiembrie 2010
vineri, 19 noiembrie 2010
Penelope Cruz este noua imagine a brandului Lancome
Tweet --------------------------------------
Penelope Cruz este imaginea brandului Lancome in camapnia toamna / iarna 2010.
Brandul Lancome a creat parfumul Tresore in 1990 .Imaginea parfumului a fost
Isabella Rosselini si Kate Winslet .
Acum au imbogatit oferta cu Tresor in Love .
Frumoasa Penelope poarta doar o rochie neagra , si spotul a fost filmat in prestigiosul hotel
CRILLON.
Penelope Cruz este imaginea brandului Lancome in camapnia toamna / iarna 2010.
Brandul Lancome a creat parfumul Tresore in 1990 .Imaginea parfumului a fost
Isabella Rosselini si Kate Winslet .
Acum au imbogatit oferta cu Tresor in Love .
Frumoasa Penelope poarta doar o rochie neagra , si spotul a fost filmat in prestigiosul hotel
CRILLON.
Sacou din portelan , marca Lacoste
Tweet --------------------------------------
Lacoste a invitat artistul chinez Li Xiaofeng pentru a crea două polo diferite pentru 2010 pentru vacanţă Collector's Series Lacoste.
(atentie la sandalelele artistului )
Li este un muralist-transformat-sculptor care utilizează cioburi de portelan sparte recuperate de la sapaturi arheologice vechi pentru a crea sculpturi armura ca si îmbrăcăminte.
Descris ca fiind "Post-orientalism", creatiile artistului adesea ia forma de rochii tradiţionale chinezeşti, jachete, cravate, şi acum, un Polo Lacoste.
Primul model de Polo este creat din fotografii de cioburi de portelan albastru şi alb, cu Lotus, desene şi modele copii de la Perioada Kangxi din dinastia Qing.
Floarea Lotus creste in noroi subacvatice să apară ca o floare, si in cultura Qing simbolizeaza puritatea şi renaşterea.
Imaginile de copii reprezintă fertilitatea, ca în această perioadă ,rata mortalităţii infantile era semnificativ si oamenii decorau ceramica cu copii ,în speranţa că vor fi binecuvântaţi cu copii.
Fabricarea a portelan- Polo este limitat la 20.000 de piese, atât pentru bărbaţi şi femei, şi vine ambalat într-o pungă de mătase ştampilata cu sigiliul roşu Li Xiaofeng si logo-ul Lacoste.
Al doilea, este un polo din portelan real , inspirat de la începutul dinastiei Ming.
Deoarece China interzice exportul de artefacte antice, artistul creaza propria lui boluri de porţelan . A creat motive particularizate pe ele, le-a rupt în bucăţi şi a legat în formă de un tricou .
Artistul a pictat bolurile cu orhidee, bambus, florile de prun şi un phoenix, care reprezintă noroc.
Ideea lui a fost pentru a amesteca vechi si nou , simbolizand societătea contemporane din China.
La partea din spate a Polo porţelan, Xiaofeng utiliza două şiruri paralele de jumătate de cerc fundul rupt de boluri pentru a asemana cu un crocodil.
La centrul de polo, Xiaofeng a inversat logo-ul Lacoste crocodil şi scrisori, urmând tradiţia chineză de a transforma caractere cu susul în jos pentru noroc.
Xiaofeng a lucrat trei luni in deplin intre vopsea, foc, fragmenti, forma, polo şi, în final, a obtinut 317 cioburi pentru a crea Polo -porţelan, care este cel mai scump şi cel mai exclusivist polo Lacoste până în prezent.
Camasile portelan sunt în prezent expuse în Franţa, la Musée des Arts et Métiers şi va fii apoi la Bejing in toamna, unde Li Xiaofeng va fii primul om la RED GATE Galerie.
(atentie la sandalelele artistului )
Li este un muralist-transformat-sculptor care utilizează cioburi de portelan sparte recuperate de la sapaturi arheologice vechi pentru a crea sculpturi armura ca si îmbrăcăminte.
Descris ca fiind "Post-orientalism", creatiile artistului adesea ia forma de rochii tradiţionale chinezeşti, jachete, cravate, şi acum, un Polo Lacoste.
Primul model de Polo este creat din fotografii de cioburi de portelan albastru şi alb, cu Lotus, desene şi modele copii de la Perioada Kangxi din dinastia Qing.
Floarea Lotus creste in noroi subacvatice să apară ca o floare, si in cultura Qing simbolizeaza puritatea şi renaşterea.
Imaginile de copii reprezintă fertilitatea, ca în această perioadă ,rata mortalităţii infantile era semnificativ si oamenii decorau ceramica cu copii ,în speranţa că vor fi binecuvântaţi cu copii.
Fabricarea a portelan- Polo este limitat la 20.000 de piese, atât pentru bărbaţi şi femei, şi vine ambalat într-o pungă de mătase ştampilata cu sigiliul roşu Li Xiaofeng si logo-ul Lacoste.
Al doilea, este un polo din portelan real , inspirat de la începutul dinastiei Ming.
Deoarece China interzice exportul de artefacte antice, artistul creaza propria lui boluri de porţelan . A creat motive particularizate pe ele, le-a rupt în bucăţi şi a legat în formă de un tricou .
Artistul a pictat bolurile cu orhidee, bambus, florile de prun şi un phoenix, care reprezintă noroc.
Ideea lui a fost pentru a amesteca vechi si nou , simbolizand societătea contemporane din China.
La partea din spate a Polo porţelan, Xiaofeng utiliza două şiruri paralele de jumătate de cerc fundul rupt de boluri pentru a asemana cu un crocodil.
La centrul de polo, Xiaofeng a inversat logo-ul Lacoste crocodil şi scrisori, urmând tradiţia chineză de a transforma caractere cu susul în jos pentru noroc.
Xiaofeng a lucrat trei luni in deplin intre vopsea, foc, fragmenti, forma, polo şi, în final, a obtinut 317 cioburi pentru a crea Polo -porţelan, care este cel mai scump şi cel mai exclusivist polo Lacoste până în prezent.
Camasile portelan sunt în prezent expuse în Franţa, la Musée des Arts et Métiers şi va fii apoi la Bejing in toamna, unde Li Xiaofeng va fii primul om la RED GATE Galerie.
Restaurantele cele mai frumoase aflate in pe acoperis blocuri turn
Tweet --------------------------------------
1. Jumeirah Beach Hotel (Dubai)
2. Hotel at Lebua State Tower (Bangkok)
3. Hotel de Rome (Berlin)
))
4. Bairro Alto Hotel (Lisbon)
5. The Ritz-Carlton (Moscow)
6. NH Parque Central (Havana)
7. Hotel Gansevoort (New York)
8. Grand Hotel Central (Barcelona)
9. Hotel U Prince (Prague)
10. Terrass Hotel (Paris)
11. Hotel St. George Roma (Rome)
12. The Trafalgar Hotel (London)
13. Fresh Hotel (Athens)
14. Palms Casino Resort (Las Vegas)
15. The Marmara Pera (Istanbul)
2. Hotel at Lebua State Tower (Bangkok)
3. Hotel de Rome (Berlin)
))
4. Bairro Alto Hotel (Lisbon)
5. The Ritz-Carlton (Moscow)
6. NH Parque Central (Havana)
7. Hotel Gansevoort (New York)
8. Grand Hotel Central (Barcelona)
9. Hotel U Prince (Prague)
10. Terrass Hotel (Paris)
11. Hotel St. George Roma (Rome)
12. The Trafalgar Hotel (London)
13. Fresh Hotel (Athens)
14. Palms Casino Resort (Las Vegas)
15. The Marmara Pera (Istanbul)
Raffles hotel
Tweet --------------------------------------
Raffles este un lanţ de hoteluri de lux - unul din top - a deschis a saptea proprietatea sa în oraşul Mecca, Arabia Saudită.
-Camere de hotel diponibile sunt 213 si este al doilea de proprietate \\\"Raffles în Orientul Mijlociu\\\", primul fiind in Dubai deschis în 2007.
Privind peste Moscheea Mare şi Kaaba, Raffles Mecca Palace oferă servicii Butler non-stop-pentru oaspeti, împreună cu un sommelier \\\"cafea\\\", un mall cu patru etaje la subsol, şi patru restaurante.
Dining - opţiunile includ meniuri lacto-vegetarian ,este salon de gheata, salon de ceai NARJES, este restaurantul Orientul Mijlociu Al Majilis şi un restaurant numit Qasr Al.
Cu toate acestea, hotelul Raffles \\\"în curând va fi pus în umbră - literalmente - de Mecca Hotel Royal Clock Tower Fairmont care va fii chiar lângă uşă.
Situat într-o clădire de 76 etaje şi setat pentru a fi deschis în cateva luni,va avea 858-camera de hotel care au fost construite in interiorul noului Makkah Turnul cu ceas.
Turnul cu ceas cu patru feţe care este 43 de metri lung în diametru,este vizibil de la 17 de kilometri distanţă .
Potrivit analistilor hotel de STR Global, Arabia Saudită a fost a doua economie ca cea mai rapidă creştere din Orientul Mijlociu, după Emiratele Arabe Unite.
Saptamana trecuta, Hilton a anunţat că a semnat o intelegere pentru a deschide două proprietăţi în Riyadh, în 2012, descriind ca va fii \\\"numărul unu pe piaţa in dezvoltare în Orientul Mijlociu\\\".
Sursa: AFPrelaxnews
-Camere de hotel diponibile sunt 213 si este al doilea de proprietate \\\"Raffles în Orientul Mijlociu\\\", primul fiind in Dubai deschis în 2007.
Privind peste Moscheea Mare şi Kaaba, Raffles Mecca Palace oferă servicii Butler non-stop-pentru oaspeti, împreună cu un sommelier \\\"cafea\\\", un mall cu patru etaje la subsol, şi patru restaurante.
Dining - opţiunile includ meniuri lacto-vegetarian ,este salon de gheata, salon de ceai NARJES, este restaurantul Orientul Mijlociu Al Majilis şi un restaurant numit Qasr Al.
Cu toate acestea, hotelul Raffles \\\"în curând va fi pus în umbră - literalmente - de Mecca Hotel Royal Clock Tower Fairmont care va fii chiar lângă uşă.
Situat într-o clădire de 76 etaje şi setat pentru a fi deschis în cateva luni,va avea 858-camera de hotel care au fost construite in interiorul noului Makkah Turnul cu ceas.
Turnul cu ceas cu patru feţe care este 43 de metri lung în diametru,este vizibil de la 17 de kilometri distanţă .
Potrivit analistilor hotel de STR Global, Arabia Saudită a fost a doua economie ca cea mai rapidă creştere din Orientul Mijlociu, după Emiratele Arabe Unite.
Saptamana trecuta, Hilton a anunţat că a semnat o intelegere pentru a deschide două proprietăţi în Riyadh, în 2012, descriind ca va fii \\\"numărul unu pe piaţa in dezvoltare în Orientul Mijlociu\\\".
Sursa: AFPrelaxnews
Abonați-vă la:
Postări (Atom)
Arhivă blog
-
▼
2021
(125)
-
▼
octombrie
(6)
- Doar o data poate sa se intample in viata
- Actorii Hollywoodieni sunt mai normali decat polit...
- Cele mai ciudate legi de circulatie din Lume
- Texas interzice fetelor transgender sa participe ...
- Moderna a declarat ca vaccinul este bun si pentru ...
- Zinedin Zidane nu e interesat sa lucreze la Manche...
- ► septembrie (27)
-
▼
octombrie
(6)
-
►
2011
(75)
- ► septembrie (4)
-
►
2010
(381)
- ► septembrie (49)