Reclama

marți, 3 august 2021

Cum functioneaza echipamentul electronic la Jocurile Olimpice

------------





        Cronometrul pentru numărătoarea inversă a Jocurilor Olimpice de la cronometrul Omega a ajuns în cele din urmă la zero, deoarece Tokyo a întâmpinat sportivi din întreaga lume pentru a concura pentru cea mai înaltă distincție sportivă. Rolul Omega ca cronometru este de a surprinde momentele glorioase, înregistrând fiecare microsecundă pe măsură ce lumea își ține respirația pentru a asista la recorduri mondiale spulberate.

 




Sarcina sună destul de simplă, dar acest lucru este departe de adevăr. Fiecare sport prezintă un set diferit de provocări pentru Omega, întrucât introducerea de karate, alpinism sportiv, surfing, baseball / softball și skateboarding aduce numărul total al sportului la 33 de competiții în 339 de evenimente.

       Omega a fost prezentat pentru prima dată ca cronometru olimpic la Los Angeles 1932, marcând un moment decisiv în istoria măsurătorii sportive. Înarmat cu 30 de cronometre Omega de înaltă precizie care erau corecte până la 1/10 din secunda, un ceasorniciar Omega a fost trimis de la Bienne la Los Angeles pentru a înregistra cronometrele competiției.

 

1948 a marcat începutul erei electronice la Londra. O cameră foto de finisare care identifică pozițiile exacte de finalizare în curse, iar prima celulă fotoelectrică, care a oprit electronic ceasul în timp ce primul sportiv a trecut linia de sosire, a înlocuit utilizarea ochilor umani. Omega va continua apoi să-și îmbunătățească capacitățile de cronometrare cu pași mari în deceniile următoare pentru a oferi informații precise și precise.

Touchpad-urile sensibile la presiune pentru a opri ceasurile de cursă au fost soluția pentru a determina cu exactitate timpul de cursă al înotătorului printre valurile și stropirile turbulente. A fost introdus în Mexico City 1968 și a fost singurul sport în care concurenții și-au oprit propriul timp de rulare până la introducerea cățărării de viteză la Tokyo 2020. Un touchpad de dimensiuni similare în partea de sus a unui perete de 15 metri marchează punctul de sosire pentru alpiniști și le înregistrează cronometrarea. .

Usain Bolt și-a apărat cu succes medalia olimpică de aur de 100 m bărbați la Londra 2012 stabilind un timp record olimpic de 9,63 secunde. La fața locului a fost debutul Omega Quantum Timer care a înregistrat eroismele lui Bolt. Componentele microcristale încorporate în temporizator asigură că deviază doar o secundă din fiecare zece milioane de secunde. Camerele foto Omega’s Scan’O’Vision MYRIA au fost în standby pentru a capta cele mai înguste margini câștigătoare cu capacitatea de a captura până la 10.000 de imagini digitale pe secundă pentru a produce o fotografie compusă pentru ca judecătorii să stabilească clasamentul oficial.

     Un pistol electronic de pornire a cursei , sincronizat cu difuzoarele poziționate în spatele fiecărui cursor a fost soluția pentru a asigura echitatea competitivă, deoarece sunetul pistolului de pornire vechi a durat mai mult timp pentru a ajunge la alergătorii cei mai îndepărtați de arbitru. Blocurile de pornire ale sportivului au fost integrate cu senzori încorporați care măsoară forța unui sportiv împotriva suportului de picioare de 4.000 de ori pe secundă pentru a detecta porniri false. Regulile Atletismului Mondial stabilesc timpul minim de reacție la 100 de milisecunde (o zecime de secundă). Orice reacție care are loc sub această limită este considerată prematură și plasează alergătorul într-o situație de start falsă.

Omega Seamaster Aqua Terra Tokyo 2020 Limited Edition are un cadran din ceramică realizat cu un finisaj albastru lustruit și o emblemă Tokyo 2020 gravată cu laser. Omega a prezentat Omega Seamaster Planet Ocean Tokyo 2020 Limited Edition ca un omagiu adus steagului național japonez, cu o execuție complet albă, cu acadea roșie contrastantă și ceramică lichidă roșie „20”. Ambele colecții sunt limitate la piese din 2020 pentru a marca anul Jocurilor Olimpice de la Tokyo 2020.

Ziua Elefantului

------------

Binance NFT(jeton infungibil  Un jeton infungibil este o unitate de date unică dintr-un registru contabil informatic denumit blockchain. Jetoanelor infungibile le corespund fișiere de diverse formate, în funcție de natura procesului de creație: fotografii, înregistrări audio, videoclipuri etc. Wikipedia )

 s-a alăturat cu Jim Thompson și NFKings Productions la o nouă vânzare interesantă „Cutii misterioase” pentru a sărbători Ziua Elefantului pe 12 august 2021.

 



„Mystery Boxes” sunt o modalitate inovatoare și captivantă pentru utilizatorii Binance NFT de a debloca NFT-uri speciale. Fiecare „Mystery Box” conține un NFT garantat, variind de la obiecte de colecție obișnuite până la NFT-uri ultra-rare, în ediție limitată. Toți utilizatorii au la dispoziție un mod accesibil și interesant de a adăuga noi NFT-uri la colecția lor.

Pentru viitoarea vânzare „Cutii misterioase”, Binance NFT s-a asociat cu marca iconică de stil de viață Jim Thompson pentru a lansa o serie limitată de 10 elefanți de colecție. Jim Thompson este renumit pentru gama sa de produse de stil de viață, folosind doar cea mai bună mătase și măiestria unică care provine din Thailanda.


 
 

 

 






Toți cei care cumpără un NFT din prima vânzare vor avea dreptul la un an de înscriere în loialitate a lui Jim Thompson. Nivelul de membru (și reducerile asociate) va depinde de raritatea elefantului.

Utilizatorii care colectează câte un elefant din fiecare nivel (Common, Rare, Super Rare, Super Special Rare) vor avea dreptul să participe la o tragere la sorți pentru a câștiga premii exclusive, inclusiv Vouchere, Experiență de cină privată unică pentru 2 persoane la casa Jim Thompson din Bangkok, Cina romantică pentru 2 pe râul Chao Praya, un sejur de două nopți la suita Jim Thompson de la Mandarin Oriental Hotel, Bangkok și, nu în ultimul rând, ocazia de a numi un elefant salvat de „Fundația Salvați Elefantul”.
 
 hotel      mandarin  oriental



O parte din încasările din vânzare vor fi donate Fundației recunoscute din Thailanda, care oferă îngrijire și sanctuar elefanților în vârstă.

Frank Cancelloni, CEO Jim Thompson, împărtășește „Acest proiect este o etapă interesantă pentru Jim Thompson, care a fost întotdeauna asociat cu designul elefanților frumos pe produsele sale. Datorită parteneriatului excelent cu NFKings Productions, Binance și Heart Media Group, iubitorii de elefanți și fanii lui Jim Thompson vor avea ocazia să dețină un elefant NFT Jim Thompson unic și să câștige prețuri experiențiale ”.

Matthew Lim, CEO NFKings Productions, adaugă „Suntem foarte mândri că l-am adus pe Jim Thompson, un brand cu atâta istorie și moștenire, pe scena NFT. Acest proiect este doar începutul modului în care vom vedea o căsătorie inevitabilă între lumea fizică și cea digitală. Tehnologia blockchain prin aplicarea NFT-urilor a permis acum companiilor tradiționale precum Jim Thompson posibilitatea de a experimenta și interacționa cu baza de utilizatori din ce în ce mai pricepută digital, într-un mod scalabil și eficient. ”

Această vânzare NFT este susținută de Heart Media Group, care deține și operează în Asia diverse media stil de viață, cum ar fi LUXUO, L’OFFICIEL, YACHT STYLE, PALACE, MEN’S FOLIO, ART REPUBLIK și WOW.


Am citat de pe www.luxuo.com


Inteligenta artificila este un blestem sau o binecuvantare?

------------

Inteligența artificială schimbă lumea așa cum o cunoaștem astăzi, dar ar trebui să adoptăm noua tehnologie sau să o evităm? Află aici.

  




Nu se ascunde de faptul că inteligența artificială este aici pentru a rămâne. Îl puteți găsi în aproape fiecare parte a vieții dvs., de la îngrijirea sănătății la transport și de la producția de alimente la comercializare.

Mulți oameni se tem că roboții vor prelua în cele din urmă fiecare rol de muncă, lăsând munca umană redundantă. Dar este inteligența artificială ceva de care ar trebui să ne temem sau ar trebui să adoptăm noile progrese în tehnologie?

Unde puteți găsi astăzi inteligența artificială?
Inteligența artificială este răspândită în întreaga societate și este utilizată în aproape toate industriile. S-ar putea să nu vă dați seama, dar o mare parte din viețile noastre se bazează deja pe inteligența artificială. Aceasta include dispozitive de asistență la domiciliu, cum ar fi Alexa și Google Home,.

Mulți oameni presupun că vor ști când vor începe să se bazeze pe inteligența artificială în viața lor de zi cu zi, dar majoritatea populației o știe deja. Dacă sunteți nervos în privința încorporării inteligenței artificiale în stilul dvs. de viață, poate că va trebui să vă gândiți de două ori la tehnologia pe care o utilizați zilnic - este probabil că o folosiți deja.

Cu toate acestea, nu este vorba doar de tehnologie de acasă, unde veți găsi utilizează inteligența artificială. De asemenea, este utilizat în asistența medicală pentru a efectua intervenții chirurgicale robotice și pentru a da prognoze. De asemenea, îl veți găsi în mașina dvs., acționând ca un sistem de parcare sau asistență pe bandă, un sistem inteligent de divertisment sau chiar o mașină cu conducere automată.

Privind spre viitor
Datorită investițiilor de la filantropi și investitori deopotrivă, inclusiv investitorului în tehnologie Tej Kohli, inteligența artificială merge din ce în ce mai mult. Se pare sigur că vor continua să avanseze într-un ritm rapid, influențând mai multe domenii ale vieții noastre.

Probabil ați auzit deja despre mașinile cu conducere automată ale Tesla. , și, deși nu sunt încă complet autonome, intenția este ca acest lucru să se întâmple în viitorul apropiat.

Inteligența artificială a fost concepută pentru a ne face viața mai ușoară, pentru a face procesele mai precise și eficiente și pentru a reduce costurile. Această tehnologie va continua să evolueze și să se dezvolte în anii următori și în curând va face parte din viața normală.

Inteligență artificială: ar trebui să te temi sau să o primești?

Mulți oameni susțin că inteligența artificială înlocuiește oamenii în anumite locuri de muncă și, prin urmare, se tem de tehnologie. Deși acest lucru poate fi cazul unor roluri profesionale, inteligența artificială nu va putea niciodată înlocui complet intuiția umană.

De exemplu, un robot care ajută la operații nu va rămâne niciodată nesupravegheat. Chirurgul rămâne în control, în timp ce robotul adaugă pur și simplu un nivel de precizie și precizie pe care un om pur și simplu nu l-ar putea atinge singur.

Deși unele locuri de muncă pot deveni învechite în viitor, vor fi create mai multe în dezvoltarea și implementarea tehnologiei necesare inteligenței artificiale. Locurile de muncă nu se vor pierde - se vor adapta pur și simplu pentru a face față lumii în schimbare în care trăim.

Fie că îmbrățișați sau vă temeți de inteligența artificială, nu se ascunde de faptul că este aici pentru a rămâne și va continua să crească pe măsură ce capacitatea tehnologiei crește. În loc să ne ascundem de el, ar trebui să aflăm mai multe despre el, astfel încât să putem începe să trăim alături de el și să-l încorporăm în viețile noastre.

Am citat de pe www.luxuo.com

Brandul de alcool spirtos a lui Ryan Reynolds

------------

George Clooney a vândut Teamila Casaamigos lui Diageo pentru 1 miliard de dolari în 2017, iar acum, conglomeratul de băuturi spirtoase ridică Aviation Gin-ul lui Ryan Reynolds pentru 610 milioane de dolari SUA. Întreprinderile celebre în domeniul alcoolului cresc în milioane.
  



De când George Clooney a vândut Casaamigos tequila lui Diageo pentru 1 miliard de dolari în 2017, tot mai multe vedete își lansează propriile mărci de băuturi alcoolice. Ultimul care urmează pe urmele „bărbatului cel mai sexy” al lui Clooney? Ryan Reynolds. La doar câteva zile după ce a fost numit al doilea actor cel mai bine plătit din 2020, vedeta din Deadpool a câștigat 610 milioane USD pentru pachetul său majoritar de acțiuni în Aviation Gin. Reynolds, împreună cu alți investitori, și-au vândut afacerea Aviation American Gin către gigantul mondial al spiritelor Diageo,

În timp ce rolurile mari ale filmelor atrag mega cecuri salariale, ele nu sunt în niciun caz principalul flux de venituri pentru vedete, care se diversifică în acorduri de aprobare sau investesc în companii secundare pentru venituri pasive recurente, în ultima vreme, mulți dintre ei s-au aventurat în industria băuturilor alcoolice.

 
Aviation Gin a lui Ryan Reynolds tocmai a fost vândut lui Diageo pentru 610 milioane de dolari SUA


Nici aceste aventuri cu alcool celebre nu sunt simple proiecte de vanitate, unele dintre aceste spirite hollywoodiene au câștigat de fapt aprecieri serioase și popularitate. Vodca Cîroc a artistului și magnatului hip-hop Sean „Diddy” Combs, realizată cu spirit de struguri, se bucură de un patronaj ferm la barurile din întreaga lume. Produsă cu Diageo, vodca parfumată cu zmeură fructată, cu note de petale de trandafir, contribuie mult la averea lui Diddy de peste 800 de milioane de dolari.

Apoi, este și Crystal Head Vodka. Fără îndoială, cel mai la modă accesoriu pentru casă care a creat vreodată un interior de designer de la sticlăria Baccarat Crystal, Crystal Head este creatul actorului Dan Aykroyd și al artistului John Alexander. Fondată în 2007, sticla Crystal Head a divizat, unii fani considerând-o „campy”, în timp ce alții au considerat că este „cool”, dar toți au fost de acord că profilul citric Crystal Head Vodka cu note piperate albe a ridicat vodca într-un spirit „serios”.

 
Cristal Head Vodka


Potrivit Diageo, tranzacția de achiziție va vedea achiziționarea pachetului Reynolds în Aviation American Gin și a companiei-mamă Davos Brands, care a controlat eticheta. Diageo va absorbi, de asemenea, întregul portofoliu de etichete al lui Davos, inclusiv Astral Tequila, Sombra Mezcal și TYKU Sake.

Cu puțin peste doi ani în urmă, am devenit proprietarul Aviation Gin pentru că iubesc gustul aviației mai mult decât orice alt spirit. Ceea ce nu mă așteptam a fost bucuria creativă pură de a învăța o nouă industrie. Creșterea mărcii împreună cu compania mea, Marketingul cu efort maxim, a fost printre cele mai satisfăcătoare proiecte cu care am fost implicat vreodată. Vreau să mulțumesc lui Diageo pentru echipa și pasiunea lor incredibile. Suntem atât de entuziasmați pentru următorul capitol din Aviation Gin, care, promit, va necesita la fel de puțină lectură ”- Actorul Ryan Reynolds

 
Ryan Reynolds alcatuind




În anii care s-au scurs de la achiziționarea Aviation Gin de la House Spirits Distillery în 2016, Reynolds a alimentat ascensiunea mărcii prin combinația sa semnăturală de umor auto-depreciat și strategii de marketing pop relevante din punct de vedere cultural: Reynolds a folosit pe deplin faux-spatul său cu Actorul australian Hugh Jackman, observații înțelepte ale ultrajului meschin de justiție socială care implică un anunț pe Peloton care înfățișa o femeie care primea o bicicletă Peloton de la soțul ei de Crăciun, urmărindu-și apoi progresul pe parcursul anului prin vlogul plimbărilor ei, preferatul nostru? Sărbătoarea Aviation Gin’s Leap Day pentru a împlini 21 de ani de vârstă de 84 de ani.

Ziua de naștere a lui Arlene Manko pe 29 februarie 1936. Asta însemna că februarie 2020 a fost oficial ziua de naștere a octogenarului 21, dat fiind că luna se desfășoară 28 de zile, trei din patru ani. Pentru a sărbători, Ryan Reynolds și Aviation au vrut să se asigure că prima ei băutură legală a fost Aviation Gin. Reynolds povestește data neobișnuită a nașterii în timp ce Manko explică faptul că a așteptat 30.679 de zile pentru prima ei băutură legală. „Am avut șapte copii în zece ani, crezi că uneori nu am vrut să beau?”



Ca urmare a abordării active a Reynolds față de investiția sa, Aviation American Gin a devenit al doilea cel mai mare brand din segmentul de gin super-premium din Statele Unite, introducând un nou nivel de măiestrie în sector. Numit după un cocktail clasic de pre-interzicere, Aviation este un brand de gin pionier care a introdus lumea în „New Western Dry” în 2016. Spre deosebire de ginurile uscate englezești de obicei amare, ginul în stil american este renumit pentru amestecul său de plante botanice, cu substanțe subtile. note de ienupăr, care oferă un profil de aromă neted și echilibrat, de care Reynolds s-a bucurat atât de mult, încât a cumpărat compania.

Nu este chiar un miliard de dolari pe care l-a luat Tequila Casamigos a lui George Clooney când Diageo a preluat-o în 2017, dar totuși, nu există cartofi mici (fără cuvinte) pentru 3 ani de muncă și câteva videoclipuri virale memorabile.
  


Am citat de pe  www.luxuo.com





luni, 2 august 2021

Cât valorează fiecare prieten în 2021?

------------

În cazul în care nu ați obținut-o, vorbim despre sitcom-ul de succes care a avut loc între 1994 și 2004 și nu despre prietenii voștri reali ...

  


Distribuția iubitului sitcom Friends s-a reunit pentru un program special pe HBO Max numit Friends: The Reunion. Chiar înainte de difuzare, internetul era plin de activitate și fanii au urmărit toate cele 10 sezoane ale emisiunii. Au trecut 17 ani de la difuzarea ultimului episod, dar continuă să urmeze un cult, cu un amestec de fani, de la millennials și baby boomers care au crescut odată cu emisiunea, până la cei din generația Z care s-au născut după încetarea transmisiunilor. Aceasta fiind prima dată când toate cele șase distribuții principale au fost reunite pe ecran, a ridicat multe întrebări despre viața lor după Friends. Una dintre cele mai puse întrebări a fost: cine dintre ele are cea mai mare valoare netă?

Dar, mai întâi, ceva fundal. Având în vedere popularitatea globală a sitcom-ului, nu ar trebui să fie o surpriză faptul că distribuția a greșit în bani mari, dar suma reală s-ar putea să vă șocheze. Începând cu sezonul unu, fiecare dintre cei șase a câștigat 22.500 USD pe episod, ceea ce a făcut 540.000 USD pentru întregul sezon. Cu toate acestea, în sezonul doi, fiecare distribuție a primit salarii diferite, de la 20.000 USD la 40.000 USD pe episod. Când a venit sezonul trei, distribuția și-a negociat salariile ca echipă, stabilind un precedent în istoria filmului. Cei șase prieteni au reușit să obțină un salariu de 75.000 USD fiecare pe episod. Pe măsură ce popularitatea spectacolului a crescut, au reușit să negocieze salarii mai mari în sezoanele ulterioare, ajungând în cele din urmă cu un milion uluitor de dolari SUA pe episod în ultimele două sezoane, cea mai mare plată pentru actorii dintr-un sitcom la acea vreme. Acest lucru a însumat 24 milioane USD și 18 milioane USD pentru sezonul nouă și, respectiv, zece.
    Chiar și astăzi, drepturile de sindicalizare câștigă spectacolul în jur de 1 miliard de dolari în fiecare an, potrivit Cosmopolitan, 2% din acestea fiind distribuite.

Cu acest lucru în afara drumului, iată defalcarea valorii nete a fiecăruia dintre cei șase actori principali în 2021.

Jennifer Aniston (US$300 million)

Probabil nu este o surpriză faptul că Aniston, care a jucat-o pe Rachel Greene în Friends, merită cel mai mult. La urma urmei, ea a apărut probabil în mai multe filme decât oricare dintre ceilalți șase actori principali. De când s-a încheiat sitcom-ul, a participat la peste 40 de filme, inclusiv hituri precum Bruce Almighty, Marley & Me și We’re The Millers. În prezent, joacă în emisiunea The Morning Show alături de Reese Witherspoon, câștigând 2 milioane de dolari SUA pe episod, contribuind semnificativ la valoarea sa netă. În plus, a semnat mai multe acorduri de aprobare cu mărci precum Microsoft, L’Oréal și Emirates Airlines, a lansat șase parfumuri prin Elizabeth Arden și deține propria companie de producție.

Courteney Cox (US$150 million)


Jucând-o pe Monica Geller, cea mai buna de pe ecran a lui Aniston și, se pare, în viața reală, Courteney Cox este a doua cea mai bogată dintre cele șase și a adăugat câștigurilor sale semnificativ din rolul ei pe Cougar Town (6 milioane USD în total), care a durat din 2009 până în 2015. De asemenea, s-a alăturat Pantene ca purtător de cuvânt în 2013 și a obținut profituri din diferitele sale vânzări de bunuri imobiliare. Cea mai recentă fiind în 2020, când și-a vândut condominiul din West Hollywood pentru 2,9 milioane de dolari SUA. În cele din urmă, deține o companie de producție, Coquette Productions, împreună cu fostul ei soț David Arquette. De asemenea, a făcut o scurtă apariție într-un alt sitcom de succes, Modern Family, alături de David Beckham.

Matthew Perry (US$120 million)


La fel ca personajul său de pe ecran Chandler Bing, Matthew Perry are instincte clare atunci când vine vorba de afaceri. Potrivit The Tab, el și-a câștigat cea mai mare parte a câștigurilor post-Friends prin investițiile sale în proprietate. Una dintre cele mai mari oferte ale sale a fost un penthouse de la Hollywood pe care l-a vândut pentru o sumedenie de 15 milioane de dolari SUA. Perry a jucat și în mai multe filme precum 17 Again și Numb. Mulți ar putea fi surprinși să-l vadă pe Perry în top 3 din cauza problemelor sale bine documentate de abuz de substanțe. Într-un interviu, el a declarat pentru BBC că a fost atât de înfrigurat în timpul filmărilor, încât nu și-a amintit prea mult de sezonurile trei până la șase din Friends.

Lisa Kudrow (US$90 million)


Spre deosebire de Phoebe Buffay, capricioasă, plină de noroc, pe care o descrie pe Friends, Lisa Kudrow a fost pe un drum de război în industria TV și a filmului, apărând în astfel de blockbustere precum The Boss Baby și The Other Woman. Ea are, de asemenea, propria ei emisiune online, aclamată de critici, intitulată Terapie web și a apărut alături de Steve Carell ca soție în serialul original Netflix, Space Force. La fel ca Perry, Kudrow a câștigat și bani prin investiții imobiliare, vândând recent un conac în Utah cu 3,6 milioane de dolari SUA în 2017.

David Schwimmer (US$85 million)


Uneori, totul ține de calitate decât de cantitate. Deși Schwimmer, care îl interpretează pe Dr. Ross Geller în Friends, nu a participat la atâtea producții precum sora sa fictivă (Cox) sau partenerul său (Aniston), a câștigat mai mult decât și-a câștigat păstrarea. Este probabil cel mai bine cunoscut pentru rolul lui Melman, girafa, în Madagascar, DreamWorks, și Robert Kardashian, în The People v. O. J. Simpson: American Crime Story. Schwimmer deține și o companie de producție de teatru numită Lookingglass, cu 60 de piese sub centură.

Matt LeBlanc (US$80 million)

Personajul lui LeBlanc, Joey Tribbiani, a fost atât de popular în timpul rulării inițiale încât a fost singura persoană din distribuția principală care a avut propriul său spin-off, Joey. Din păcate, spectacolul a fost de scurtă durată și a durat doar două sezoane. În afară de asta, a participat și la filme și emisiuni TV precum Charlie’s Angels și Man with a Plan. Acesta din urmă, care a început să fie difuzat în 2016, i-a adus 200.000 de dolari SUA pe episod. Potrivit Cosmopolitan, el a adus și 2 milioane de dolari SUA de la concertul său care a găzduit patru sezoane ale Top Gear între 2016 și 2019.

Am citat de pe www.luxuo.com