Reclama

sâmbătă, 21 august 2010

Karmen Pedaru , noua imagine a brandului ARMANI

Karmen Pedaru s-a nascut in estonia in 1990 .Si uite ce succes are , anul aceasta pentru colectia toamna / iarna este prim-model pentru brandul Armani.
Fotograful este Mario Ssorenti



---------------------

--------------------------------

Alte articole interesante gasiti aici   http://beyaas.blogspot.com « inapoi

vineri, 20 august 2010

Lorena Heletea , o fata de la noi , care area succes in Canada




O tanara din tara noastra a mers in Canada unde o ajuta pe altii sa aiba succes.
Iata cateva citate din pagina  ei :

Numele meu este Lorena Heletea şi sunt Consultant Independent si Licentiata in  LifeSuccess.

Website oficial aici :   

 
http://lorenaheletea.lifesuccessconsultants.com/Main/Home/     
           
Sunt atât de emoţionată de a fi capabil de a împărtăşi câteva informaţii fenomenale cu tine.
Fiind o atleta am  înţeleges cat de important este  puterea noastră fizică  , aşa că am dezvoltat o pasiune pentru a ajuta alte persoane sa valorifice puterea fizică care se află în ei.

În eforturile mele de a maximiza rezultatele  am descoperit " puterea minţii "  , atât de bine exprimată şi articulate de către mentorul meu Bob Proctor , care a dedicat 40 de ani din viata , acumuland  informaţii vitale .

Lecturi din blogul Helenei
http://bettersalesperformance.blogspot.com/2010/07/if-you-do-not-change-direction-you-may.html

Ce trebuie să fac pentru a schimba / modifica rezultatele mele?
Am ceea ce trebuie să fiu un câştigător ?
Ai o mulţime de idei mari dar niciodată nu ai primit niciun rezultat ....?

Inseamna ca ai  consolidat o  imaginea de sine proastă ...

Cheia de a fi un câştigător este de a îmbunătăţi imaginea de sine  .

Ca sa-ti schimi imaginea despre sine spre una mai buna
muta-te  din “Zona  Comfort”  in care esti  .

Asiguraţi- o decizie  : astăzi că ceea ce a fost , a fost si ce va fi , depinde de  tine .

Imaginea de sine este concepţia ta proprie la ce  fel de persoana esti. Ea determină ceea ce crezi ca se poate realiza.

Imaginea de sine a fost foarte probabil format inconştient,  din experienţele din trecut : succesele şi eşecurile , umilinţele şi reuşitele tale .

Această imagine   determina modul în care interpretezi  reacţia altor oameni  şi afecteaza în mod semnificativ succesul tau  în tot ceea ce  faci .
Succesul tău  nu va fi niciodată  mai mare decât imaginea pe care au altii despre tine.

Singura modalitate de a imbunatati rezultatele noastre in orice domeniu al vieţii este de a  învăţa despre sine , făcând auto-dezvoltare un obiceiuri de zi cu zi , a învăţa lucruri noi , investind în noi înşine ( timp şi bani) şi cel mai important : nu este vorba doar despre citirea şi de învăţare - ci şi să aplici noile informaţii ....


Bernard Shaw a spus odată: "Oamenii  întotdeauna dau vina pe împrejurări pentru ceea ce sunt ei. Eu nu cred în circumstanţe , (.....) dacă nu le găsesti   să-ti faci.



Care sunt circumstanţele pe care trebuie să creaţi astăzi pentru a vă ajuta să obţineţi Scopul ?

L.H
Cont Twitter http://twitter.com/LorenaHeletea
--------------------------------------------------------

Mult succes Lorena , sintem mindrii de tine .



Alte articole interesante gasiti aici   http://beyaas.blogspot.com « inapoi

Megayacht lux - ORCHIDEEA

Cel mai nou crucişător care intră în flota de iahturi de lux este “ Orhideea " . Are aspectul cel mai frapant  în design-ul sau inteligent şi  oferă cazare pentru un yacht de categoria ei.





Proiectat de renumitul designer de iahturi Luiz Basto şi şantierul naval german Lurssen Iahturi ,
Orhideea este 88 metrii lung si   dispune de un număr redus de cabine pentru iahturi din categoria  ei.
Megayacht poate gazduii  doar opt invitati.



Proiectantul şi constructorul au facut yachtul pt un numar mic de persoane  pentru a creşte spaţiul dedicat saloanelor ,  zone de mese , spaţii în aer liber , precum şi alte activităţi de divertisment şi zone de relaxare pe care o poate folosi oricine .



Orchideea  Suite are  doua niveluri pentru calatori .





De pe puntea principală , suita proprietarului conecteaza  proprietarul printr-o scara privata.

Postul de pilotaj tradiţional permite proprietarului să se bucure de vederi spectaculoase din împrejurimi.

Alte facilităţi de lux la bordul yachtului  de lux este : are  şase punte care includ o piscină mare eliptic pe puntea principală, un salon spatios principal de mese, o  sala de teatru, o sala de păstrare a vinului roşu şi alb , o sală de gimnastică şi un spa .



Fiecare cabina de navă avand ferestre mari pentru a asigura o multime de lumină naturală şi există ascensoare separate pentru oaspeţi şi echipajul de pe puntea inferioară  . Orhideea are si un

helioport !


!

http://www.privilegedclub.com/38387-orchid-luxury-superyacht-by-luiz-de-basto-and-lurssen/


Aici gasiti video despre yachturi renumiti
------------------------

------------------------------

-------------------------------

-----------------------------------












Alte articole interesante gasiti aici   http://beyaas.blogspot.com

miercuri, 18 august 2010

Scarlett Johanson - campanie pentru DOLCE& GABANNA

Scarlett Johansson continuă să fie imaginea Dolce & Gabbana şi de a juca pe Marilyn Monroe  .


Campania de make-up Scarlett Johansson este un pic retro , dar arata uimitor ca de obicei




Imagini senzuale de a se machia  ritual , ceva clasic feminin . este expus  unul dintre cele mai intime şi personale  momente feminin : dormitorul ei - sanctuarul  ei .


---------------------------------------------------------

--------------------------------


Alte articole interesante gasiti aici   http://beyaas.blogspot.com « inapoi

Creearea parfumurilor

Cum un muzician ştie muzică, un creator parfum trebuie să ştie notele colectorului de parfum şi combinaţiile dintre acestea.Senzorul lui olfactiv, cunoaşte un număr mare de materiale, şi are capacitatea de  imaginaţie ,în număr infinit de combinaţii ,de parfumari. Nasul parfumierului  nu este doar sensibil la mirosuri şi arome, dar este antrenat, asa ca el sau ea este capabil să recunoască, sa compara si sa stie dozaele  de componente pentru a crea un parfum dorit.Lucrul începe în biroul său, departe de laborator, şi de flacoane şi tuburi cu uleiuri esenţiale şi componente sintetice. Dorinta unui client trebuie să fie traduse în limba de arome, asa ca el / ea trebuie să selecteze componentele ale căror arome  au sau seamănă cu nota necesare pentru crearea aromei  imaginat.
În timp parfumul se evapora, iar compoziţia sa se deschide treptat. Pentru a putea să se bucure de timp indelungat trebuie sa modifice  procesul de evaporare a parfumului  pe piele .Parfumierii folosesc trei tipuri de componente - cei care se evapora rapid, cum ar fi bergamota, lamaie, lavanda, cei care se evapora pe termen mediu (parfumuri de durată), cum ar fi componente florale; şi, în final cele care se evaporă încet , cum ar fi lemn de santal, patchouli, mosc, vanilie, chihlimbar. Indiferent de termenul lor de valabilitate, fiecare componentă poate fi perceput, de îndată ce pune pe piele, cu timpul toate componentele si mirosuri dispar, incepand cu note de top tranzitorie ,,până la note de lungă durată si cea de bază.
Prima impresie a unui parfum este bazat pe percepţia vizuală a flaconului de parfum şi mirosul la deschidere. Avem de multe ori, chiar înainte de a cunoaşte parfumul  o  opinie despre  design de ambalaj.
La începutul secolului al douăzecilea Francois Coty a schimbat modul de abordare a pachetului parfum într-o manieră revoluţionară, deoarece, în conformitate cu el "un parfum este, de fapt" cadoul său. Flaconul de parfum a devenit un fel de comunicare, expersie si chiar seductie. Culoarea, forma si designul promova parfumul, trecând pe conceptul de marketing şi mesajul lui de parfumier.

Principalele tehnici de producere de materiale de parfum

Distilare şi extracţie:

  • Distilare. distilarea  este unul dintre cele mai vechi tehnici de extracţie, experimentat de arabi în secolul al 9-lea. Înainte de distilare materiile prime sunt prelucrate - cioplite, zdrobite,  sau amalgamate cu agenti de fermenare. Intenţia este de a dezvolta evaporarea pentru a separa solidele de  volatile din diferite elemente prezente într-un amestec. Aburii care transporta componente eterice din materii prime sunt  apoi refrigerate, şi în următoarele faze  apa şi elemente odoriferante separat edatorită diferenţelor de densitate a acestora. Produsul secundar al procesului de distilare este o esenţa de ulei brut, ulterior rafinat prin rectificare.
  • extracţiecu solventi . Materiile prime sunt plasate într-un vas extractor împreună cu materiale de solvent, cum ar fi etanol, metanol, hexan, toluen şi butanul. După ce materiile prime au fost înmuiate în solvent de mai multe ori, solvenţi devin imbogatite in arome si sunt eliminate prin evaporare. Urmeaza  concentrărea prin care se obtine  esenta pura sau Absoluta. Acest proces oferă, de obicei, rezultate mai bune decât  distilarea.
  • Extractie cu Dioxid de carbon (CO2)  - SOFTACT. dioxidul de carbon atunci când este  puse sub o presiune de 73,8 bari la o temperatură de peste 31 ° C devine un lichid si are caracteristici de  solvent i excelente. Această metodă face posibilă extragerea la o temperatură scăzută, ceea ce permite producerea  a unui   parfum absolut de înaltă calitate şi puritate, adica  parfumuri identice cu mirosul  originale ale plantelor. În plus, extragerea CO2 produce rezultate excelente cu materii prime uscate care nu se pot folosii  in  tehnicile tradiţionale de extracţie. În plus, această metodă este prietenos cu mediul , nu polueaza.

Extracţie

Proprietate  grasimilor si a uleiurilor  de a absorbi mirosuri este cunoscuta din vechi timpuri. Cu toate acestea, tehnica de extracţie a componentelor aromate de materii prime utilizând grăsimi a fost utilizată doar în secolul 19, prin utilizarea alcoolului etilic. Această metodă de extragere este costisitoare şi, prin urmare, este rareori aplicat şi în prezent, întrucât aceasta necesită tehnicieni cu inalta calificare, dar oferă cantităţi foarte mici de esenţă.
  • Extracţie la rece. Pentru extracţie la rece a  florilor delicate si  proaspete, cum ar fi tuberoza, iasomie, violete sau portocaliu , sunt depuse într-un singur strat pe un "şasiu, un geam de sticla in rama din lemn, anterior acoperită cu un strat de grăsime animală, (de obicei, un amestec de carne de vită şi grăsime de porc). În timp de 60 de zile petale de flori sunt înlocuite cu cele proaspete la fiecare 3, 5 sau 7 zile. Odată ce procesul de extracţie este completa, grăsimile se  saturata  in  mirosuri, si este  introdus  în rachiu de vin. După ce spirtul se   evapora ,  grăsime parfumata  este folosit în produsele cosmetice şi pentru producţia de parfum absolut.
  • Extracţie la cald . Această procedură este potrivit pentru flori mai puţin  fragile. Petalele de flori sunt plasate într-un bazin umplut cu grăsime diluata cu apa. Petalele sunt ţinute în grăsimi timp de 2-3 zile. Apoi, petalele sunt eliminate, şi grăsimea filtrată şi utilizate în acelaşi mod ca unul din procesul de extracţie la rece.

Presare la rece

(in imagine vedeti petale de iasomie )
Este utilizat numai pentru extragerea uleiuri esenţiale din citrice din coji de fructe, deoarece numai cojile  de fructe citrice au concentratie destul de bogata in esenţele naturale ,pentru a face procesul  util. Aceste uleiuri sunt sensibile la temperaturi ridicate, la prezenta  oxigenului ,la  agenti chimici si acizi, astfel încât coaja citricelor este, de obicei, prelucrate manual, sau prin utilizarea de prese hidraulice. Ulterior, uleiuri esenţiale sunt distilate sau filtrate pentru a le separa de apa.

Concentrare

Concentrarea este folosit în principiu pentru sucurile de fructe d. concentrarea se face  in  vacuum sau prin  concentrare prin îngheţare . Permite conservarea dintre cele mai bune elemente de fructe aromatice.

Fractionare

Fractionare, sau distilare selectiv, ajută la extragerea esenţei  parfumat dintr-un ulei esenţial special deja existent. Prin aceasta metoda se poate scădea sau  adăuga componente chimice . această metodă este utilizat pe scară largă în special pentru a produce înlocuitori de arome  pentru componentele care sunt dificil de extrase  din plantele originale .
(in imagine vedeti petale de trandafir )

Cromatografie

Există mai multe tehnici de cromatografie. Cel mai populare este gaz-cromatografia. Această metodă permite să decodeze parfumul  şi să identifice componentele sale principale chimice. Tehnica se bazează pe izolarea moleculelor de materii prime, sau compoziţii acestora, în scopul de identificare a acestora, sau determinarea cantităţii.

Imprimare Naturii

   
Aceasta tehnica progresivă permite captarea a mirosului  din surse naturale, plante proaspete, fără a provoca deteriorarea acestuia.

Arome artificiale

La sfârşitul secolului 19 producţia de arome noi au fost practicate, în sinteza organică. Aceasta a fost posibil să:
  • Tocmai imita mirosuri naturale, prin folosirea altor surse, ceea ce  a salvat multe animale şi plante;
  • Crearea de noi arome, inexistente în natură;
  • Reconstrucţii  complicate de arome din care nu a avut succesin obtinerea lor , cum ar fi parfum de liliac si crin.

aromele  artificiale nu poluează, ele sunt de înaltă calitate şi  producţia a acestora este mai puţin costisitor decât producţia de materii prime naturale. Astăzi, de la 50% la 90% din componentele de parfum sunt artificiale. Inventia de arome artificiale a democratizat industria de parfumerie şi cosmetică. Prin urmare, în prezent componente sintetice joaca  rolul principal în producţia de parfum.


Alte articole interesante gasiti aici   http://beyaas.blogspot.com « inapoi