Reclama

luni, 27 septembrie 2021

RELAȚIA DE CULPĂ A BUNICII MELE BUNE, CU DOMNUL BERGER

------------

Dacă ți se întâmplă în orice moment al vieții tale (și dacă locuiești in Europa de Est, există șanse mari să se întâmple în fiecare zi), că cineva se referă la un fel de realitate falsă ca fiind una  reală, sau un eveniment sau un fenomen; și dacă încercați să confruntați cu rațiunea, atunci aceasta vă replica - mai bine , lăsați-o acolo imediat, întru puterea voastră ,pentru totdeauna. 

Articol scris de Eszter Rozenblatt.




Relația vinovată a bunicai dragi cu domnul Berger.
Aș începe imediat spunând că relația menționată este ceva care nu s-a întâmplat niciodată; acest lucru, la rândul său, nu l-a împiedicat pe bunicul meu să-l acuze pe bunica mea cu el timp de aproximativ 40 de ani, cu orice ocazie. Și să recunoaștem, după primele douăzeci de cazuri, când bunica mea a încercat în toate modurile să demonstreze că nu există așa ceva, instrumentele ei s-au epuizat destul de rapid. Ce se poate spune dacă cineva creează o realitate falsă și se referă la aceasta ca realitate reală? Evident, nimic în lume.

Desigur, la început se încearcă să se certe, dar într-un caz bun își dă seama mai întâi că cealaltă parte vrea pur și simplu să păstreze pozitia de șah-mat .Astfel nu vrea să piară efectiv în epuizarea ,provocată de „disputele” sterpe. Bunica mea a indurat mai bine de patruzeci de ani. Era o femeie infinit de puternică, dar avea nevoie de resuse pentru acest spectacol (adică mai bine de patruzeci de ani cu bunicul meu); a luat sedative și a sorbit în secret coniacul bunicului meu. Cum ar putea fi tolerat , timp de decenii, că aceștia sunt acuzații , la care nici măcar nu v-ați gândit niciodată și când încercați să argumentați, pe orice fundație solidă sau logică limpede ca cristal, realității, ......este pur și simplu ignorat?

Până în prezent nu pot să nu admir că bunica nu a parasit bunicul niciodată .Parcă ar fi supt sângele bietei mele bunici. Apropo, bunica a murit de mult, bunicul meu a supraviețuit aproximativ douăzeci de ani. Este posibil ca psihologul Moldova să fi avut dreptate - ``răul este într-adevăr conservator``.

Dar s-a întâmplat altceva. În copilărie, fratele meu a aflat, comportamentul bunicului meu a dat roade. Dacă țipi la cineva, dar cu adevarat ,așa cum a făcut bunicul meu, probabil vei primi ceea ce vrei de la acea femeie . Mai mult, dacă ești mai puțin agresiv decât acesta, ai putea spune, într-un mod restrand poți obține în continuare nenumărate beneficii; toată lumea cunoaște un coleg care a obținut astfel o promoție sau doar un birou mai bun; sau cam așa se ascund de obligatiile lor. Sau o rudă care cumva realizează întotdeauna ceea ce vrea ... pentru că toată lumea se teme de el, chiar dacă nimeni nu vorbește despre asta în mod deschis.

Cu toate acestea, trebuie să spun că fratele meu a învățat mult mai bine de la bunicul nostru; această tactică specială ;-„Vreau să trec peste ea, vreau să o tortur, așa că o acuz de ceva fals, pe care nu poate să-l infirma” tactici pe care apoi le-a aplicat cu generozitate și mie. Așa s-a întâmplat, de exemplu, că atunci când a mers cu mașina până la un pod , în întuneric practic complet, într-o mașină naufragiată fără faruri , am semnalat că acum  am teama de moarte, pentru că din câte am putut vedea, ar putea merge chiar pe banda opusa - așa că atunci a început să țipe la mine - de ce spuneam că el este un șofer prost. Și apoi am încercat să explic că nu am probleme cu abilitățile lui, ci cu resturile mașinii, benzile nevopsite și întunericul. El a continuat  strigând, desigur, că îl umilesc și îl privesc de sus .
Eram adulți cu fratele meu , așa că nu a fost o surpriză mare argumentele lui ; căci trecusem o perioadă de aproximativ zece ani, când toate abuzurile pe care mi le-a provocat a fost baza legală pe care și-a creat-o și, fără nicio baza de realitate, . Și așa am fost la fel ca biata mea bunică cu Berger ... 

:Și,  dragii mei consoarte , această tactică nu a venit doar la îndemână pentru bunicul și fratele meu. Producția de realitate falsă și apoi referirea la aceasta ca realitate pot fi considerate practic un sport național a barbatilor  de astăzi. Trolii de pe Facebook, care, dacă le atrag atenția asupra unei greșeli cu o singură propoziție cultă, nu recunosc greșeala și nu își cer scuze
.


Arhivă blog