Reclama

sâmbătă, 22 mai 2010

Rata mortalitatii in diferite tari ale Lumii

WASHINGTON (Reuters) -
SIDA, fumatul, obezitatea sunt cele 3 riscuri majore
la viata omului modern.
Rata de mortalitate s-a agravat în ultimii 20 de ani în 37 de ţări, 
au raportat cercetatorii , joi.
Ei au descoperit ca barbatii din  Islanda au cel mai scăzut risc
de moarte prematură, In timp ce femeile in Cipriu traiesc cel mai mult .
Unele ţări bogate, cum ar fi Statele Unite şi Marea Britanie au obtinut
rezultate  relativ slabe,arata  sondajul .

"La nivel mondial, în anii 1990, inrautatirea  tendinţei  mortalităţii la
adulţi, probabil a fost  cauzat  de pandemia HIV . In acei ani a  crescut brusc 
rata mortalitatii la adulţi în ţările din fosta Uniune Sovietică", au scris cercetătorii.


"Unul dintre  cele  mai bune rezultate  , este a femeilor adulte dîn Africa de Sud.
În 1970 aceasta a fost o regiunea cu cel mai mare risc de mortalitate a  sexului
feminin ,dar  până în 2010,  a scăzut cu 56 la sută. "

Murray si colegii sai au folosit o formulă complexă pentru a
calcula probabilitatea ca cine va muri  înainte de a ajunge la 60 de ani .
Ei cred ca metoda lor arata  o imagine mai clară decât metodele utilizate
de către Organizaţia Naţiunilor Unite, si poate fi folosit pentru a compara
ţările din diferite regiuni de pe Glob.
În ultimii  40 de ani de la  1970, au găsit, ca mortalitatea la adulţi
a scăzut cu 34 la sută la-femei şi 19 la sută la bărbaţi- la nivel global.


Unde traiesc cel mai rau femeile de pe Glob ?
Analizat unele locuri separat sunt regiuni  cu rezultate negative 
notabile pentru sexul femini.Cel mai ingrijorator este  situatia in fostele
tari  din  Uniune Sovietică.In  Rusia si in fostele tari din UN. SOV.
Au scăzut de la locul mondial 43  la 121 -privind mortalitatea
cetatenilor de sex feminin  .



Unde traiesc barbatii ,cel ami rau de pe Glob ?
"Cercetările arată că ,barbatii adulti în Swaziland
(este un stat mic in interiorul teritoriului Africa de Sud )-
ţara cu rata de mortalitate cea  mai rea pentru barbati -
au acum o probabilitate de a  murii prematur de noua ori mai
mare  decat in Izlanda , "relateaza echipa lui Murray .

Statele Unite, unde 60 la sută dintre adulţi sunt supraponderali sau obezi,
a căzut în clasamentul general.De la 34 în lume privind
rata mortalităţii de sex feminin ,a scauzut la 49 şi de la 41 de rata
mortalitatii a sexului  masculin la 45 .S-a luat in calcul perioada 1990 - 2010.
Astfel SUA a ajuns  în spatele tarilor Chile, Tunisia, Şi Albania !!!!!

 Rata  mortalitatii a scăzut de peste 50 la sută ,
în Coreea de Sud ,perioada 1990-2010.

Murray a spus ca vrea sa studieze rata  mortalităţii la adulţi
la nivel global, deoarece astfel ,indirect ,poate  ajuta copiii
foarte mici sa supravieţuiesca.

"În fiecare an, mai mult de 7.7 milioane de copii mor înainte
de a împlini vârsta de 5 ani .Aceasta reprezinta ca rata mortalitatii
a copiilor este  peste trei ori mai mare decat rata  la adulţi .
Aproape 24 de milioane de adulti  mor sub vârsta de 60 de ani
in fiecare an pe Glob ".

"Prevenirea decesului prematur la adulţi este la fel de
important pentru politica de sănătate la nivel mondial ca şi
îmbunătăţirea sansa copiilor de a supravieţuii."
Potrivit Naţiunilor Unite, 8,8 milioane de copii sub
varsta de 5 ani au murit în 2008.
Go zi and a stone fireplace beckon.

Beautiful Yaasmin www.beyaas.com

Preturile imobilelor in metropolise

S-a realizat  un studiu comparativ care prezintă cat de greu este să cumperi
un apartament  în  oraşele importante ale lumii.
Raportul lansat miercuri susţine că Hongkong este cel mai scump.
In  mediu locuitorii ,trebuie  să plateasca 10 ori veniturile lor anuale ,
pentru a cumpăra un apartament - cea mai mare valoare,
din 272 oraşe metropolitane  chestionate din intreaga lume .

hong kong 468x312 Hong Kong boasts world’s least affordable homes

Hong Kong a primit,  un calificativ  "sever inaccesibil" ,
alături de locuintele  din Londra, Sydney sau New York.
Evaluarea este obţinut prin împărţirea preţurilor medii a locuintelor 
cu  veniturile anuale brute medii ale gospodăriilor ,din fiecare oras in parte .
yacht luxury homes 468x311 Hong Kong boasts world’s least 

affordable homes
În Hong Kong, o locuinta are  un pret mediu de 209 000 de euro
si un venit mediu anual de 20 200 euro.
Astfel Hong Kong a obtinut calificarea de 10.4 ,care este foarte mult
  ,si este calificat ca pret inaccesibil.
Preţurile locuinţelor în oraşele din Statele Unite, Canada,
Marea Britanie, Irlanda, Australia şi Noua Zeelandă sunt mai
accesibile.
hong kong property 468x256 Hong Kong boasts world’s least 

affordable homes
Valoarea arata  numărul de ani necesare  gospodariilor cu venituri medii ,
pentru a cumpara   un apartament ):
Hong Kong - 10.4; Vancouver - 9.3; Sydney - 9.1; Melbourne - 8;
Londra - 7.1; New York - 7; Los Angeles 5.7; Toronto - 5.2;
Miami - 4.4; Washington - 3.8.
Go  o beckon.

Beautiful Yaasmin www.beyaas.com

Branduri de lux ,noi ,create recent

Hotel Group Jumeirah este de a lansa un stil de viata "contemporan" ,zic ei.
Brandul va fii lansat la nivel global în cursul acestui an,a anuntat compania in 28 aprilie. Noul brand, care urmează să fie numit Venu Hoteluri, va fi lansat la sfarsitul anului 
2010, Jumeirah spunând că este în "stadiu avansat de negocieri" cu dezvoltatorii
despre proprietăţile din Orientul Mijlociu, Africa de Nord, Europa şi Asia-Pacific.
Venu hoteluri vor fi hoteluri de cinci stele cu radacini locale puternice, spune Jumeirah,
concepute  "pentru cei care caută o imersiune sofisticata în destinaţie."

Jumeirah detine in prezent 11 hoteluri de top-end, de catering, atât pentru
călătorii de afaceri cat şi de agrement, inclusiv Burj Al Arab, un hotel
categoria  "sapte stele."
Grupul spune că ratele de ocupare sunt  de 92 la sută din proprietăţile sale in
  Beachside Dubai , în ciuda turbulenţelor financiare şi recesiunii globale econonomic.
Venu Hotel  are ca scop de a avea 30 de hoteluri în toată lumea, până în 2013,
cu zece de aşteptat pentru a deschide, în următoarele 18 luni, inclusiv proprietăţi
în Abu Dhabi, la Frankfurt şi Shanghai.
Este un pas natural pentru creşterea rapidă a lanţurilor ca Jumeirah, care au
nevoie să-şi diversifice portofoliile lor ,pentru a atrage clienţii top-end de lux.

Astfel de istitutii ,adesea numite "buticuri de marcă",  combina caracterul
de agrement şi de proiectare. Lantul de brand ofera avantajele consumatorilor,
cum ar fi puncte de loialitate şi   serviciu de nivel .


American Express a intrat pe piata de turism privat cu vânzare pe un nou
site web care vizează călătorii de lux. Noul Vacationist.com este un site de invitaţie numai de featuring-vânzări privat
şi  exclusiv numai pentru membri.
Site-ul lansat pe 26 aprilie  este un parteneriat între revista Travel + Leisure si
American Express . Un  site de hoteluri de lux.

Primele vânzări cuprind "un amestec de destinaţii exotice şi urbane",
inclusiv  statiune pe Turtle Island din Fiji, hotel de top-end,
Surrey în New York City, şi hotel de tip boutique Hotel James în Chicago.
American Express spune că site-ul va oferi intre 25 - 40 la sută off tarife
pentru camere pentru perioade limitata de timp.
Invitaţiile la Vacationist vor fi limitate iniţial. Clienţii vor fii de la Travel + Leisure de lux.
American Express ar putea dovedi un impuls major pentru vânzări "private" pe piaţă, care este în prezent în plină expansiune.
 American Express detine o retea globala de agenţii de voiaj şi deţine o cotă considerabilă din piaţa de călătorie .


Lufthansa se asociaza cu  British Airways si Air France în modernizarea
 cabinelor de prima clasa, înainte de Cupa Mondială din luna mai, conform Bloomberg. Noul pachet de prima clasa va debuta în luna mai,prin  zbor
la Johannesburg, care va transporta Echipa Mondiala Germana .
Noile meniuri de clasa întâi şi clasa business vor fi concepute
de către Michelin Holger Stromberg , bucătar-şef la echipa naţională de fotbal a Germaniei.

Cabinele noi Lufthansa vor fi "contemporane, mai degrabă,
decât colorate sau futuristice.Vor avea interioare private şi jet de autoturisme de lux."
Interiorul este raportat la  high-gloss furnir din lemn şi din piele maro si bej.
Lufthansa a confirmat, unele  opţiuni de meniu , noi de la Stromberg.
Aperitivele includ  salata de sparanghel verde şi alb sau piept de prepeliţe
şi chutney de mango peperonata.
Principalele cursuri includ şa de carne de mânzat cu cacao,
rubarbă, compot de şalotă şi gnochi de cartofi sau o 'coq au vin' de pui de primăvară,
ceapă perla, piure de patrunjel si orez Venus si un fel de mancare clasic sparanghel.

Pasagerii Business Class  pot alege intre
carne de vită Rulada Gasthaus Stromberg stil umplut cu legume 'în jus',
ceapa marinata în vin roşu şi must de cartofi,
salau cu tocană caramelizata,
linte morun şi galettes mei
 ravioli umplute cu cremă de conopidă şi parmezan,
nuci de cajou, nuci de macadamia şi branza Pecorino Pesto şi usturoi caramelizat.
În ciuda mai multor companii aeriene care optează pentru a reduce
ofertele lor de primă clasă, ca urmare a crizei financiare, unele par
să fi optat pentru a inova, pentru a supravieţui.
Lufthansa, British Airways urmează în luna februarie,
a adăugat dulapuri cu caracter personal şi
jaluzele electrice personale la cabina de prima clasa,
precum şi un vestiar pentru pasageri pentru a fi gata de culcare.
Goi and a stone fireplace beckon.

Beautiful Yaasmin www.beyaas.com

Brandurile cele mai valoroase din Lume

Firma Millward Brown Optimor a facut un studiu si a publicat care sunt brendurile
cele mai valoroase din lume
Louis Vuitton valoreaza 19,8 miliarde de $


Hermes valoreaza 8,45 miliarde de $ .Este un brand de accesorii si parfumuri.
Dar are si un yacht renumit ,fiind cel mai ecologic din lume.







 


Gucci valoreaza 7,8 miliarde de dolari


Chanel valoreaza 5,54 miliarde de dolari.


Hennessy ,brandul de cogniac ,valoreaza 5,36 miliarde de dolari.


Rolex ,brandul de ceasuri si bijuterii ,valoreaza 4,75 miliarde de dolari




Moet&Chandon ,brandul de sampanie cea mai scumpa din Lume ,4,28 miliarde de $
Pe linga ca lichidul ,adica sampania este cea mai scumpa ,daca este imbuteliat
in sticla acoperita cu aur si diamante atunci este de neegalat.

Cartier ,brandul de accesorii valoreaza 3,9 miliarde de $

Fendi ,brandul de accesorii valoreaza 3,2 miliarde de euro
Tiffany & co ,brandul de bijuterii si lampi valoreaza 2,3 miliarde de $




Go eckon.

Ai
Beautiful Yaasmin www.beyaas.com

Cele mai bine platite topmodele

1)Giselle Bundchen castiga 35 milioane de dolari / an .Cea mai mare
parte castiga din publicitate:sandale IPANEMA .In imaginea de mai jos
este una dintre reclame .Este imbracata in apa:

2)Heidie KLUM  are mai multe surse de venit :bijuterii create de ea,
contracte de publicitate,modeling.14 milioane de dolari castiga anual.

3)Kate Moss ,are contracte de publicitate cu marci importante cum sunt
Donna Karan YSL Roberto Cavalli.Venitul ei anual este de 7,5 milioane de dolari


4)Adriana Lima castiga anual 7 milioane de dolari din contractul
cu Victoria Secret's si Maybellin.

5)Dutzen Kroes castiga 6 milioane de dolari anual din contract cu
L'Oreal si Calvin Klein .

6)Karolina Kurkova castiga 5 milioane de dolari pe an din contracte
de publicitate .



7)Natalia Vodianova castiga 4,8 milioane de dolari.Cea mai mare parte
provine din contractul Calvin Klein.


Carolyn Murphy are contract cu Estee Lauder si alte publicitati .
Castiga 4,5 milioane de dolari anual.

Daria Werbowy ,imaginea parfumului Lancome Hypnose, castiga
3,8 milioane de dolari anual.
Go e beckon.

Beautiful Yaasmin www.beyaas.com