Reclama

marți, 26 octombrie 2021

Moderna a declarat ca vaccinul este bun si pentru copii intre 6 si 11 ani

------------

Vaccinul anti-COVID-19 de la Moderna a generat un răspuns imun puternic la copii și a fost în general bine tolerat, a anunțat luni compania.






În studiul său, Moderna a stabilit că copiii cu vârste cuprinse între 6 și 11 ani, care au fost vaccinați cu două doze de 50 de micrograme, au avut niveluri de anticorpi de 1,5 ori mai mari decât cele observate în rândul adulților tineri vaccinați.
Doza utilizată pentru copii este de jumătate din cele 100 micrograme utilizate pentru primele două fotografii adulte, dar aceeași sumă autorizată pentru administrat ca  rapel.

Cu vaccinul, acești copii au prezentat un "răspuns robust al anticorpilor neutralizanți" și un "profil de siguranță favorabil" în concordanță cu răspunsul adolescenților și adulților, a notat compania.

Cele mai multe reactii adverse au fost considerate ușoare sau moderate, cele mai răspândite simptome fiind oboseala, durerile de cap, febra și durerea de la locul injectării.

La proba în curs au fost incluși peste 4.700 de participanți cu vârste cuprinse între 6 și 11 ani, care vor fi monitorizați timp de un an după cea de-a doua vaccinare.

Compania a declarat că intenționează să prezinte date la Food and Drug Administration (FDA) și alte autorități de reglementare, inclusiv în Europa, "pe termen scurt."

Ceo-ul Moderna, Stéphane Bancel, a declarat că compania este "încurajată" de rezultatele care arată eficiență și siguranță.

"Așteptăm cu nerăbdare să ne înpunem la autoritățile de reglementare la nivel global și să ne menținem angajamentul de a ne face partea pentru a ajuta la încetarea pandemiei de COVID-19 cu un vaccin pentru adulți și copii de toate vârstele", a spus ea.

Moderna a publicat un rezumat al rezultatelor, care nu au fost încă publicate într-o revistă evaluată inter pares.

Anunțul vine cu o zi înainte ca un grup consultativ FDA să fie programat să discute datele privind vaccinul anti-COVID-19 al Pfizer-BioNTech pentru copii cu vârsta între 5 și 11 ani.


FDA a autorizat vaccinul Pfizer-BioNTech pentru cei cu vârsta între 12 și 15 ani în luna mai.

Moderna a spus că încă înscrie copii cu vârste cuprinse între 6 luni și 5 ani pentru alte studii, mențind că a înscris aproximativ 5.700 de copii în SUA și Canada.

Producătorul vaccinului a solicitat anterior FDA să acorde autorizația de utilizare de urgență pentru ca vaccinul să fie administrat unor pacienți cu vârsta de 12 până la 17 ani în iunie, dar agenția nu a acționat încă cu privire la această cerere.

Prezentarea a urmat datelor Moderna care arată că vaccinul împotriva COVID-19 a fost 100% eficient împotriva infecțiilor din acea grupă de vârstă.





Zinedin Zidane nu e interesat sa lucreze la Manchester United

------------

Fostul antrenor al lui Real Madrid, Zinedine Zidane, nu este interesat să revina la Manchester United dacă diavolii roșii aleg să se despartă de Ole Gunnar Solskjaer.




Solskjaer se află sub o presiune imensă pentru a-și păstra locul de muncă, surse confirmând la ziarul ``90 de minute`` că fostul șef al interului, Antonio Conte, este atent la situație.

Un om care nu se uită, însă, este Zidane, ziarul ``Mundo Deportivo`` afirmând că francezul se concentrează doar pe odihnă și recuperare după ce a plecat de pe Santiago Bernabeu la finalul sezonului trecut.
Din momentul în care a plecat de la Real, Zidane a decis că va lua o pauză de la antrenamente pentru a-și reîncărca bateriile după un sezon dificil din punct de vedere mental și emoțional și nu se uită să se alăture niciunei echipe în acest sezon, cu atât mai puțin la United.

Acestea fiind spuse, Zidane a precizat în privat că singurele două părți capabile să-l ademenească înapoi mai devreme decât se așteptau ar fi Paris Saint-Germain, care se luptă cu viața sub Mauricio Pochettino, sau naționala Franțuzoaică.

Concernul din Franța ar fi prioritatea lui Zidane, dar nu se așteaptă ca acest lucru să se realizeze prea curând și, drept urmare, intenționează să fie pregatir și să aștepte momentul potrivit pentru a reveni.

Sefii lui United au avut luni o intalnire si se credea ca se "gandesc serios" sa-l demite pe Solskjaer dupa o cursa mizerabila care se prelungeaza mai departe decat majoritatea celor de pe Old Trafford ar avea grija sa recunoasca.

Cu patru dintre următoarele cinci meciuri ale lui United împotriva lui Tottenham, Manchester City, Chelsea și Arsenal, Diavolii Roșii nu vor să se arunce în dezordine în acest moment, dar există îngrijorări că un refuz de schimbare ar putea fi fatal pentru speranțele echipei într-un sezon de succes.
.











joi, 30 septembrie 2021

Raport din Celula de Criza

------------

In luna septembrie 2021 , s-a organizat Al IV-lea Summit despre Demografie , la Budapestea.




Astfel de summit se organizeaz a din 2015 ,la Budapesta.Invitatii sunt ,exclusivi , oameni importanti care au un singur scop : - femeia europeana sa nasca cat mai mult. Rolul summitului este de a cauta mijloace prin care se pot obliga femeile europene sa nasca mai mult.S- a tras concluzia ca daca nu se nasc destui copii europeni atunci ,continentul va devenii locul de trai a popoarelor de pe alte continente.Pentru ca lumea e aceluia care il naste plin.
Participantii summitului au fost majoritar barbati , dar nu au fost participanti cu meseria de demograf , sociolog , statistolog , deci nu au fost oameni care se pricep la tema aleasa.Dar in schimb au fost participanti ultraconservativ ,care nu sunt bine vazuti in Europa libera.
Iata cativa dintre participanti :
 -Marion Maréchal-Le Pen , e impotiva avortului liber
-Mike Pence ,care este de parere ca prezervativul nu este destul de eficient
-Sharon Slater, , - educarea sexuala a  copiilor e daunator
-Ed Martin,- neaga existenta agresivitatii in familie
-Milorad Dodik-neaga genocidul din Sebrenica (el fiind sarb)
-Eric Zemmour ,pe care mai multe femei l-au acuzat de agresivitate sexuala
-Sophia Kuby ,-parerea ei este ca femeile sa nu faca cariera
Summitul a avut loc in Ungaria unde vor sa forteze femeile ca dupa ce obtine o diploma ,sa devina femeie casnica .S-au construit cateva !!! Case pentru femei agresate in famile .In aceste case traiesc femeile agresate cu copii intr-o camera minuscula ,in timp ce agresorul traieste bine mersi in casa familiala.In astfel de tara ar trebuii sa nasca femeile mai multi copii !!!!!!
Participantii la summit parca habar nu aveau de schimbare climatica si de cresterea demografica pe planeta.
Andrej Babis , ministrul din Cehia , a etichetat absurd ca schimbarea climatica are vreo legatura cu cresterea demografiac :  `` Sa moara toata omenirea si atunci putem salva Planeta ? ``- intreba el.
Probabil nu stie ca suntem peste 7 miliarde de oameni pe planeta , din care majoritate se confrunta cu lipsa alimentelor si a apei.
Si probabil dl Babis inca nu a auzit termenul : amprenta ecologica.Va explic  ca acest termen exprima cat de mare dauna facem ecosistemei.
E gresit argumentarea ca ar trebuii redus rata de natalitate in tarile sarace ,pentru ca ei au amprenta ecologica mult mai mica decat familiile din tarile bogate, fiind dat ca cetatenii din tarile bogate produc de 10 ori mai multa dioxid de carbon si gunoi.


Articol scris de Angela Murnai 


Sa va explic care e diferenta dintre de a fi ``Barbat de Treaba `` si a fi ``barbat de treaba``

------------
De obicei daca vorbim despre barbatul care subjuga femeia ,si daca vorbim despre atrocitatile de care avem parte de la barbati atunci noi femeile imediat suntem etichetati ca feministe .Trebuie sa accentuam , noi femeile ,faptul  ca nu toti barbatii sunt odiosi cu femeile , sunt si ``barbati de treaba``.Dar sunt 2 tipuri de barbati - ``Barbati de Treaba `` si ``barbati de treaba``.




``Barbati de Treaba``
Ei sunt indivizii care se cred de treaba ,ca ei simpatizeaza cu femei ,ca ei deschide usa in fata femeii , ca ei fac cadouri femeii iubite ,si totusi femeile fug din fata lor .




Acesti barbati nu inteleg de ce ? Va explic de ce .Pentru ca acesti ``Barbati de Treaba `` toate favorurile pe care le fac femeilor le folosesc sa manipuleze, sa santajeze si sa obliga femeia sa faca sex cu ei.Acesti barbati posteaza pe retelele de socializare ca in timpul facultatii fetele nu se intalneau cu ei ,nu se imprietenesc cu ei. Si acest barbati se mira de ce ?Pentru acest tip de barbat relatia cu o femeie are un singur scop : a face sex cu ea.Astfel ei considera prietenia dintre o femeie si barbat ca fiind un esec.Acesti barbati vor sa obliga partenera ,si nu sa ofera sansa ,vor sa obligatie  sa faca sex cu ei  .Prin metodelel lor este de a face femeia vinovata daca nu vrea sexul cu el.Daca femeia indrazneste sa refuza pe ei , ei se supara ,devin agresivi, amenintatori ,le aduce aminte toate favorurile care a facut pentru femeie ,si invinovatetse femeia ca e nerecunoscatoare fata de el.
La acesti tip de barbati `` a fii de treaba `` este ca o moneda de plata.
Acesti tip de barbati nereusitele lor in cucerirea femeilor explica prin simplul fapt ca femeile adora doar barbatii idioti.
Sper acum intelegeti de ce femeile fug din fata ``Barbatilor de Treaba ``

``barbatul de treaba ``
Cum procedeaza ``barbatul de treaba ``?Ei nu considera ca relatia cu o femeie doar atunci are sens daca se sfarseste cu sex.Ei se bucura sincer de reusitele femeii, o invita la masa doar ca sa petreaca timp valoros cu ea , nu vrea sa o subjuga ,nu o invinueste ,si nu asteapta nimic in schimb din simplul fapt ca ii face placere sa fie un gentleman cu femeia.Nu de aceea se comporta frumos cu o femeie ca e ``femeie`` ci de aceea ca o considera om.

Articol scris de Angela Murnai 

miercuri, 29 septembrie 2021

Metoda vicleana a teleshoppingului

------------

     Exista o metodologie psihologica prin care putem obtine informatii de la alte persoane.Aceasta metodologie se numeste :  - psihologia gandirii pe termen scurt.Aceasta metoda este folosita de CIA , la interogari.
Pentru a putea aprecia pe deplin puterea -si ubicitataea- conceptului ,ganditi-va la o creatie vicleana pe care majoritatea dintre noi o vedem mai des decat recunoastem sau decat ne dam seama : RACLAMA  de tip teleshopping de la televizor.

Producatorii insista asupra a 4 factori care ne propulseaza in modalitatea de ``gandire pe termen scurt :
                   vulnerabilitatea noastra intrinseca la influentare 
                  repetitia
                   pierderea gandirii independente
                   carenta in a identifica imediat consecintele .

VULNERABILITATEA INTRINSECA LA INFLUENTARE
Cand urmarim o reclama la televizor ,suntem in dezavanyaj,deoarece exista un singur sens al cursului de informatii.Nu avem niciun mijloc de a pune intrebari sau de a contesta vro informatie care se face.In consecinta ,mesajul celui care a produs reclama este singura noastra sursa de date pe care ne putem baza decizia.




REPETAREA 
Este un adevar psihologic faptul ca probabilitatea de a accepta un lucru(sau macar de a ne gandi la o astfel de probabilitate ) este cu atat mai mare cu cat auzim de mai multe ori acel lucru.O caracteristica fundamentala a reclamelor de tip teleshopping de la televizor este  repetarea unori imagini vizuale care ilustreaza folosirea unui produs in diferite cirmcumstante sau de catre indivizi diferiti.




PIERDEREA GANDIRII INDEPENDENTE
Cat de des iei decizia constienta de a deschide televizorul cu scopul de a te uita la vreo reclama pentru a cumpara un produs de catre de care nici macr nu ai auzit.? Probabil ca nu atat de des.Insusi actul de a privi reclama este ,cel mai probabil ,unul care nu a fost decis ales din propria initiativa.





LIPSA IDENTIFICARII CONSECINTELOR IMEDIATE 
Exista un motiv pentru care cei care fac reclame (de tip teleshopping)nu va spun sa scoateti imediat carnetul de cecuri sau sa aveti la indemana numarul cartii de identitate.Tot ce va cer sa faceti este sa dati un telefon.Ce poate fi rau asta ? De fapt,daca suni in urmatoarele 10 minute o sa dubleze oferta.Unde este dezavantajul?
Ce se intampla aici? De fapt este, ca ai o groaza de motive pentru care nu ar trebui sa cumperi ,sa spunem o pereche de sandale cu perii de exfoliere incorporate.Dat ti se prezinta o multitudine de motive pentru care ai putea sa fii interesat sa le cumperi.

Producatorii de reclame tip teleshoppig lucreaza pentru a aface sa dispara motivele pentru care nu le-ai cumpara sau macar sa va schimbati priortatile ,astfel incat motivele pentru care sa vreti sa le cumparati devin mai importante decat celelaltele.Inainte sa va dati seama ,aveti o pereche noua de sandale din plastic ,exfoliante si ochioase ,stand cuminti la dumneavoastra in dulap.
   Cei care reusesc sa faca acesti patru factori mentionati mai sus sa functioneze vor reusii sa ii determine pe oameni sa faca ce vor ei.Asta inseamna sa inlocuieasca temporar factorii pe care se concentreaza telespectatorii in mod normal cu cei asupra carora vor sa ii faca sa se concentreze sau cel putin sa ii convinga pe privitori sa isi reconsidere prioritatile.Aceast este conceptul de GANDIRE PE TERMEN SCURT.
 Metoda se mai aplica in orice tip de interogatoriu : - de a-l face pe un terorist sa dezvaluie detaliile unui atentat
                                                                                  -pe un criminal sa marturiseasca crima 
                                                                                  -pe o persoana care candideaza pentru un job
                                                                                 -pe un copil sa recunoasca faptul ca nu si-a facut tema 


Sursa